DuPont, Geleceği Parlak Bir Dönemin Temelini Atıyor

DuPont, lider, yenilikçi şirkete dönüşme yolculuğunda yeni marka kimliğini açıkladı.

Pek çok farklı sektörde, 200 yılı aşkın bir süredir yaşamı dönüştüren keşifler ve bilimsel uzmanlıkla anılan DuPont, yeni marka kimliğini tanıttı. Yeni DuPont olma yolunda bir adım daha atan şirket, müşterilerle yönlendirilen inovasyon stratejisi ve amaç odaklı kültürü hedef alırken, güçlü mirasını da koruduğu yeni küresel markasının kimlik ve logosunu açıkladı.

DowDuPont, 1 Haziran 2019’da Yönetim Kurulu onayı ve teamülü kapanış koşullarının gerçekleşmesi koşuluyla DowDuPont - Özel Ürünler Bölümü’nün bağımsız bir şirket olacağını ve DuPont ismini taşımaya devam edeceğini Şubat 2018 tarihinde duyurmuştu.

Şirketin genel merkezinden yapılan yazılı açıklama ile 3 Ekim 2018 tarihinden itibaren DuPont’un yeni logosunun şirketin dijital kanallarında yayımlanmaya başlanacağı duyuruldu. Yeni şirketin faaliyete geçmesinin ardından şirkete ait ambalaj ve tabelalar da kademeli olarak değişecek.

Konuyla ilgili açıklama yapan DowDuPont Özel Ürünler Bölümü İletişim Direktörü Barbara Pandos, “Yeni marka çalışmamız DuPont’un dönüşümünde attığımız birçok adımdan biri ve yaptıklarımızı güçlendiriyor: Bu, müşterilerimizin karmaşık sorunlarını çözmelerine ve onların en iyi fikirlerini gerçek ürünlere ve çözümlere dönüştürmelerine yardımcı olmaktır.” dedi ve ekledi: “Yeni logo, bir yüzyıldan fazla zamandır kalite, performans ve güven mührü olarak miras kalan ikonik DuPont Oval’ini korurken, oval çerçeveyle sınırlı kalmayarak, işbirliği ve yeni fikirlerin akışına ve inovasyonlara açıklığına işaret ediyor.”

Lider, yenilikçi bir şirket olarak DuPont, sürdürülebilir gelişim barındıran ve insanların günlük yaşamlarını zenginleştiren katma değerli uzman çözümler keşfediyor. DuPont’un yeni marka amacı olan “Gelişme için temel olan yeniliklerle dünyayı güçlendirme” zengin bir keşif ve gelişme geçmişine dayanıyor. DuPont’un en iyi bilinen ürün markaları Kevlar® aramidleri, Tyvek® yüksek performans malzemeleri, Sorona® yenilenebilir kaynaklı kumaşlar ve Danisco® gıda içerikleri olurken, Great Stuff™  yalıtım dolgu malzemesi de yeni DuPont portföyünün içerisinde yer alıyor.

DuPont’un yeni marka yolculuğu ve öyküsü hakkında daha fazla bilgi için new.dupont.com sayfasını ziyaret edebilir; Twitter’dan #makersofnew etiketiyle @DuPont_news hesabını takip edibilirsiniz.

DowDuPont Özel Ürünler Bölümü Hakkında

DowDuPont (NYSE: DWDP) şirketinin bir iş bölümü olan DowDuPont Özel Ürünler, sektörleri ve günlük yaşamı dönüştüren, teknolojiye dayalı malzemeler, içerikler ve çözümler konusunda dünya çapında bir inovasyon lideridir. Çalışanlarımız, müşterilerin en iyi fikirlerini bir adım öteye taşımak ve elektronik, ulaşım, yapı & inşaat, sağlık & yaşam, gıda ve işçi güvenliği de dâhil kilit pazarlarda temel inovasyonları sunmak üzere çeşitli bilimleri ve uzmanlıkları uygulamaya koyarlar. DowDuPont; Özel Ürünler bölümünü bağımsız, halka açık bir şirkete dönüştürmek üzere ayırmayı planlamaktadır. Daha fazla bilgi için lütfen bizi www.dow-dupont.com adresinde ziyaret ediniz.